Wednesday 1 August 2012

rozmowy noca

MalaQ ma zdecydowany wiekszy pociag do zabaw ze starszymi dziecmi niz z maluchami
(brak mlodszego rodzenstwa ?)
lezy w lozku po niedawnej wizycie dwoch uroczych dziewczynek
MalaQ: Mamooo duze dziewczynki moga bawic sie moimi zabawkami...ale male nie!
Ja : a to dlaczego?? jak pojedziemy do domu dziewczynek to tez bedziesz sie chciala bawic ich zabawkami...
MalaQ : Ale Mamo.... male dziewczynki maja lepkie raczki
moje zabawki moga sie im przykleic ... i co wtedy???? zabiora je sobie do domu ...

(!!!!???)

6 comments:

  1. Ma racje. Dynia ma lepkie rece. Dyskretnie wyciera je w moje ubrania :-)

    ReplyDelete
  2. haahha no uśmiałam sie setnie! ;))
    a zamiłowanie do zabaw ze starszymi dziećmi to punkt wspólny Glusia i małej Q :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa stworzeni dla siebie :D takie podobienstwo to u nich co krok :D

      Delete
  3. Potwierdzam. Też wolałam starszych :)

    ReplyDelete